ahla-shabab

اهلا ومرحبا بكم في احلي شباب نتمني ان ينول رضاكم واعجابكم وسارعو بالتسجيل ان لم تكونو مسجلين لديكم فرصه لا تدعوها تفوتكم!!

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

ahla-shabab

اهلا ومرحبا بكم في احلي شباب نتمني ان ينول رضاكم واعجابكم وسارعو بالتسجيل ان لم تكونو مسجلين لديكم فرصه لا تدعوها تفوتكم!!

ahla-shabab

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
ahla-shabab

كل ماهوا جديد تجده هنا

المواضيع الأخيرة

» لماذا لا يتقدم الشاب لخطبة الفتاة بباقة ورد ؟
العميل‏ ‏هاني‏ ‏رمزي‏ Emptyالإثنين أغسطس 17, 2009 8:14 pm من طرف martwika

» سيدتي!!!!!!
العميل‏ ‏هاني‏ ‏رمزي‏ Emptyالأحد أغسطس 16, 2009 5:56 am من طرف martwika

» اشتقت اليك
العميل‏ ‏هاني‏ ‏رمزي‏ Emptyالأحد أغسطس 16, 2009 5:51 am من طرف martwika

» ###كم اهواك###
العميل‏ ‏هاني‏ ‏رمزي‏ Emptyالأحد أغسطس 16, 2009 5:48 am من طرف martwika

» رمضان كريم
العميل‏ ‏هاني‏ ‏رمزي‏ Emptyالأحد أغسطس 16, 2009 5:38 am من طرف martwika

» الاسرار السبعه لتعلم اللغه الانجليزيه
العميل‏ ‏هاني‏ ‏رمزي‏ Emptyالجمعة أبريل 10, 2009 2:39 pm من طرف Admin

» رساااااااااااااائل رومانسية
العميل‏ ‏هاني‏ ‏رمزي‏ Emptyالثلاثاء أبريل 07, 2009 3:08 pm من طرف martwika

» اكواد الكول تون لألبوم تامر حسنى الجديد موبينيل
العميل‏ ‏هاني‏ ‏رمزي‏ Emptyالثلاثاء أبريل 07, 2009 2:26 pm من طرف martwika

» العميل‏ ‏هاني‏ ‏رمزي‏
العميل‏ ‏هاني‏ ‏رمزي‏ Emptyالثلاثاء أبريل 07, 2009 1:55 pm من طرف Admin

تبادل اعلاني

التبادل الاعلاني

تدفق ال RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

3 مشترك

العميل‏ ‏هاني‏ ‏رمزي‏

shimaa
    عضو جديد

انثى
    البلد :: : مــــصـــــــــر
    علم دولتك : العميل‏ ‏هاني‏ ‏رمزي‏ Female58

العميل‏ ‏هاني‏ ‏رمزي‏ Empty العميل‏ ‏هاني‏ ‏رمزي‏

مُساهمة من طرف shimaa الإثنين أغسطس 18, 2008 6:17 pm

العميل‏ ‏هاني‏ ‏رمزي‏: ‏العفاريت‏ ‏متقدرش‏ ‏علي‏ ‏الرقابة‏!‏
    ساعات‏ ‏الغباء بينفع‏!‏</STRONG>[/b]

حوار : شريف‏ ‏بديع‏ ‏النور
    <table style="BORDER-COLLAPSE: collapse" borderColor=#8b8b8b cellSpacing=0 cellPadding=0 align=left bgColor=#cfcfca border=1><tr><td><table cellSpacing=4 cellPadding=0 width=150 border=0><tr><td align=middle>العميل‏ ‏هاني‏ ‏رمزي‏ Hanyy</TD></TR></TABLE></TD></TR></TABLE>

ذهبنا اليه‏ ‏لنهنئه‏ ‏بنجاح‏ ‏نمس‏ ‏بوند‏ ‏والتحدث‏ ‏معه‏ ‏عن‏ ‏خطواته‏ ‏الفنية‏ ‏التالية‏ ‏إلا‏ ‏أننا‏ ‏فوجئنا‏ ‏به‏ ‏مازال‏ ‏يعاني‏ ‏حالة‏ ‏تقمص‏ ‏للشخصية‏.. ‏العميل‏ ‏هاني‏ ‏رمزي‏ ‏في‏ ‏لقاء‏ ‏يحيطه‏ ‏الغموض‏ ‏فوق‏ ‏المقطم‏ ‏بناء‏ ‏علي‏ ‏طلبه‏.. ‏اليكم‏ ‏تفاصيله‏ ‏الكوميدية‏ ‏جدا‏.‏[/b][/b]

‏لماذا‏ ‏اخترت‏ ‏المقطم‏ ‏لنتقابل‏ ‏فيه؟

‏حتي‏ ‏لاتستطيع‏ ‏أجهزة‏ ‏المخابرات‏ ‏العالمية‏ ‏تسجيل‏ ‏لقائنا‏ ‏فأنا‏ ‏كما‏ ‏تعرف‏ ‏رجل‏ ‏مستهدف‏.. ‏وعلشان‏ ‏كده‏ ‏انا‏ ‏متنكر‏ ‏ولابس‏ ‏النضارة‏ ‏لكن‏ ‏اللي‏ ‏مخوفني‏ ‏اني‏ ‏حاسس‏ ‏ان‏ ‏جبل‏ ‏المقطم‏ ‏ده‏ ‏مسنود‏ ‏بطوبة‏ ‏ولوحد‏ ‏زق‏ ‏الطوبة‏ ‏دي‏ ‏الجبل‏ ‏كله‏ ‏هيقع‏.‏

‏دائما‏ ‏ما‏ ‏تبدأ‏ ‏افلام‏ ‏جيمس‏ ‏بوند‏ ‏باستدعائه‏ ‏لاداء‏ ‏المهمة‏.. ‏كيف‏ ‏تبدأ‏ ‏افلام‏ ‏هاني‏ ‏رمزي؟

‏ممكن‏ ‏تبدأ‏ ‏بفكرة‏ ‏وممكن‏ ‏تبدأ‏ ‏بسيناريو‏..‏وغالبا‏ ‏بالسيناريو‏ ‏فأنا‏ ‏لا‏ ‏أثق‏ ‏في‏ ‏الافكار‏ ‏لان‏ ‏هناك‏ ‏افكارا‏ ‏تعجبني‏ ‏جدا‏ ‏جدا‏ ‏لكن‏ ‏عندما‏ ‏اقرؤها‏ ‏لاتعجبني‏ ‏فالمحك‏ ‏الاساسي‏ ‏بالنسبة‏ ‏لي‏ ‏هو‏ ‏الورق‏ ‏واتمني‏ ‏ان‏ ‏ما‏ ‏يعجبني‏ ‏يعجب‏ ‏الناس‏. ‏إنما‏ ‏أنا‏ ‏مكنتش‏ ‏صاحب‏ ‏فكرة‏ ‏معينة‏ ‏وقلت‏ ‏عايزها‏ ‏تتعمل‏ ‏إلا‏ ‏في‏ ‏فيلم‏ ‏غبي‏ ‏منه‏ ‏فيه‏ ‏لاني‏ ‏كان‏ ‏نفسي‏ ‏اعمل‏ ‏شخصية‏ ‏الغبي‏ ‏وأفجر‏ ‏منها‏ ‏الضحك‏ ‏لان‏ ‏محدش‏ ‏تناولها‏ ‏علي‏ ‏مستوي‏ ‏السينما‏ ‏بشكل‏ ‏مكثف‏ ‏فكنت‏ ‏احب‏ ‏ان‏ ‏يكون‏ ‏لي‏ ‏السبق‏.‏

‏اعتدنا‏ ‏من‏ ‏جيمس‏ ‏بوند‏ ‏أنه‏ ‏مهما‏ ‏تحدث‏ ‏له‏ ‏من‏ ‏احداث‏ ‏فهو‏ ‏يظل‏ ‏وسيما‏ ‏أنيقا‏.. ‏ماذا‏ ‏عن‏ ‏نمس‏ ‏بوند؟

‏لا‏ ‏هنا‏ ‏صعب‏.. ‏هيتبهدل‏ ‏هيتبهدل‏.. ‏جيمس‏ ‏بوند‏ ‏اصلا‏ ‏لو‏ ‏جه‏ ‏وتعقب‏ ‏الجريمة‏ ‏هنا‏ ‏ودخل‏ ‏في‏ ‏الدهاليز‏ ‏وجبال‏ ‏ومغارات‏ ‏هيتعفر‏ ‏هيتعفر‏.. ‏الاناقة‏ ‏هنا‏ ‏مش‏ ‏هتنفع‏.‏

‏لو‏ ‏طلب‏ ‏منك‏ ‏المخرج‏ ‏انك‏ ‏تأكل‏ ‏كمية‏ ‏كبيرة‏ ‏من‏ ‏الفلفل‏ ‏الحار‏ ‏لكي‏ ‏يظهر‏ ‏المشهد‏ ‏طبيعيا‏ ‏ماذا‏ ‏ستفعل؟

‏هجيب‏ ‏دوبلير‏ ‏لاني‏ ‏عندي‏ ‏حساسية‏ ‏من‏ ‏اي‏ ‏حاجة‏ ‏حراقة‏ ‏فهو‏ ‏مش‏ ‏هيعرف‏ ‏يكمل‏ ‏شغله‏.‏

‏لو‏ ‏تعدي‏ ‏عليك‏ ‏احد‏ ‏في‏ ‏الشارع‏ ‏هل‏ ‏يمكن‏ ‏ان‏ ‏تدخل‏ ‏في‏ ‏خناقة‏ ‏معه؟

‏لا‏ ‏أنا‏ ‏ايدي‏ ‏انقطعت‏ ‏من‏ ‏زمان‏ ‏لاني‏ ‏فنان‏ ‏ولازم‏ ‏احافظ‏ ‏علي‏ ‏صورتي‏ ‏حتي‏ ‏مثلا‏ ‏لما‏ ‏واحد‏ ‏يخبطلي‏ ‏العربية‏ ‏بقوله‏ ‏ربنا‏ ‏يسهلك‏ ‏وأنا‏ ‏بكون‏ ‏محسور‏ ‏من‏ ‏جوايا‏.. ‏لكن‏ ‏هعمل‏ ‏ايه؟

‏لو‏ ‏انت‏ ‏مسافر‏ ‏في‏ ‏الطريق‏ ‏الصحراوي‏ ‏وبالليل‏ ‏العربية‏ ‏عطلت‏ ‏ومفيش‏ ‏حد‏ ‏معدي‏ ‏هتعمل‏ ‏ايه؟

‏هحبس‏ ‏نفسي‏ ‏جوه‏ ‏العربية‏ ‏وأقفل‏ ‏الشبابيك‏ ‏وأنام‏ ‏جواها‏.‏

‏طيب‏ ‏لو‏ ‏خرجت‏ ‏عليك‏ ‏عصابة‏ ‏وعرفت‏ ‏انك‏ ‏هاني‏ ‏رمزي‏ ‏فاختطفوك‏ ‏ليطلبوا‏ ‏فدية‏ ‏في‏ ‏مقابلك‏.. ‏هتتصرف‏ ‏معاهم‏ ‏إزاي؟

‏هستسلم‏ ‏تماما‏ ‏وهقولهم‏ ‏انا‏ ‏تحت‏ ‏امركم‏ ‏اعملوا‏ ‏اللي‏ ‏انتم‏ ‏عايزينه‏ ‏في‏.. ‏أمال‏ ‏هقاوم؟‏ ‏وهتعاون‏ ‏معاهم‏ ‏جدا‏ ‏وهكون‏ ‏لطيف‏ ‏معاهم‏ ‏يمكن‏ ‏يحسوا‏ ‏علي‏ ‏دمهم‏ ‏ويسيبوني‏ ‏لاني‏ ‏عارف‏ ‏إن‏ ‏محدش‏ ‏هيدفع‏ ‏في‏ ‏تعريفة‏.‏

‏لو‏ ‏جاتلك‏ ‏رسالة‏ ‏فيها‏ ‏صورة‏ ‏لك‏ ‏مع‏ ‏سيدة‏ ‏في‏ ‏وضع‏ ‏مش‏ ‏ظريف‏ ‏هتعمل‏ ‏ايه؟

‏لازم‏ ‏احتفظ‏ ‏بيها‏ ‏طبعا‏ ‏علي‏ ‏أساس‏ ‏أشوف‏ ‏إيه‏ ‏الوضع‏ ‏اللي‏ ‏مش‏ ‏ظريف‏ ‏وافضل‏ ‏محتفظ‏ ‏بيه‏.. ‏هشوف‏ ‏يمكن‏ ‏يكون‏ ‏مش‏ ‏ظريف‏ ‏بالنسبة‏ ‏لك‏ ‏ولكنه‏ ‏ظريف‏ ‏بالنسبة‏ ‏لي‏.‏

‏ألا‏ ‏تخاف‏ ‏من‏ ‏غيرة‏ ‏زوجتك؟

‏زوجتي‏ ‏الحمد‏ ‏لله‏ ‏عاقلة‏ ‏جدا‏ ‏ومتفهمة‏ ‏جدا‏ ‏لطبيعة‏ ‏شغلي‏.‏

‏اذا‏ ‏اندمج‏ ‏الممثل‏ ‏الذي‏ ‏أمامك‏ ‏في‏ ‏احد‏ ‏المشاهد‏ ‏وصفعك‏ ‏بشدة‏.. ‏هتعمل‏ ‏إيه؟

‏هضطر‏ ‏اكمل‏ ‏المشهد‏ ‏وهتألم‏ ‏علشان‏ ‏ميعدهوش‏ ‏تاني‏ ‏لان‏ ‏لو‏ ‏اخذت‏ ‏اي‏ ‏رد‏ ‏فعل‏ ‏المخرج‏ ‏هيقول‏ ‏استوب‏ ‏ويعيد‏ ‏من‏ ‏تاني‏, ‏فهننضرب‏ ‏تاني‏ ‏ليه‏ ‏بقي؟‏ ‏انما‏ ‏بعد‏ ‏المشهد‏ ‏ممكن‏ ‏أولع‏ ‏فيه‏ ‏مفيش‏ ‏مشاكل‏.‏

‏لوحضرت‏ ‏البطلة‏ ‏متأخرة‏ ‏ساعتين‏ ‏عن‏ ‏موعد‏ ‏التصوير‏ ‏ماذا‏ ‏تفعل؟

‏بذوق‏ ‏شديد‏ ‏جدا‏ ‏اعرفها‏ ‏غلطها‏ ‏ولما‏ ‏يتكرر‏ ‏بسلط‏ ‏عليها‏ ‏مدير‏ ‏الانتاج‏ ‏والمخرج‏ ‏لاني‏ ‏محبش‏ ‏اكون‏ ‏شرير‏ ‏بس‏ ‏عموما‏ ‏أنا‏ ‏بكون‏ ‏خايف‏ ‏علي‏ ‏شغلي‏ ‏قوي‏ ‏ومش‏ ‏عايز‏ ‏لحظة‏ ‏تضيع‏ ‏أو‏ ‏اضايق‏ ‏حد‏ ‏فبكون‏ ‏حريص‏ ‏لو‏ ‏حصل‏ ‏تأخير‏ ‏اني‏ ‏اقول‏ ‏بشكل‏ ‏لطيف‏ ‏ان‏ ‏ده‏ ‏هيخسر‏ ‏المنتج‏ ‏ويعطل‏ ‏الشغل‏ ‏وأنا‏ ‏لو‏ ‏اضايقت‏ ‏الشغل‏ ‏مش‏ ‏هيطلع‏ ‏حلو‏ ‏فمينفعش‏ ‏وإحنا‏ ‏لازم‏ ‏نطلع‏ ‏حبايب‏.‏

‏لو‏ ‏طلعتلك‏ ‏عفريته‏ ‏هتعمل‏ ‏ايه؟

‏ده‏ ‏انا‏ ‏نفسي‏ ‏بجد‏ ‏تطلعلي‏ ‏عفريته‏ ‏باي‏ ‏شكل‏.. ‏هموت‏ ‏وتطلعلي‏ ‏عفريته‏ ‏او‏ ‏حتي‏ ‏عفريت‏ ‏يعني‏ ‏تشوفلي‏ ‏حل‏ ‏مع‏ ‏الضرائب‏.‏

‏لو‏ ‏أتاحت‏ ‏لك‏ ‏العفريتة‏ ‏ان‏ ‏تطلب‏ ‏منها‏ ‏ثلاثة‏ ‏طلبات‏.. ‏ما‏ ‏الذي‏ ‏ستطلبه؟

‏تحللي‏ ‏مشاكلي‏ ‏مع‏ ‏الضرائب‏ ‏ومشكلتي‏ ‏مع‏ ‏المرور‏ ‏يعني‏ ‏تفضيلي‏ ‏الشارع‏ ‏وأنا‏ ‏ماشي‏ ‏شوية‏ ‏وتالت‏ ‏طلب‏ ‏تفضل‏ ‏معايا‏ ‏العفريتة‏ ‏واقولها‏ ‏جددي‏ 3 ‏طلبات‏ ‏تانيين‏.‏

‏مش‏ ‏غريب‏ ‏ميكونش‏ ‏فيهم‏ ‏طلب‏ ‏لحل‏ ‏مشكلتك‏ ‏مع‏ ‏الرقابة؟
    ‏متهيأ‏ ‏لي‏ ‏العفريت‏ ‏ميعرفش‏ ‏يعملي‏ ‏حاجة‏ ‏معاها‏.. ‏مش‏ ‏هيقدر‏ ‏عليها‏.‏

‏لماذا‏ ‏لاننتج‏ ‏أفلام‏ ‏خيال‏ ‏علمي؟
    ‏لاننا‏ ‏معندناش‏ ‏التقدم‏ ‏العلمي‏ ‏اللي‏ ‏يخلينا‏ ‏نعمل‏ ‏الافلام‏ ‏دي‏.. ‏وإحنا‏ ‏هنا‏ ‏إمكانياتنا‏ ‏علي‏ ‏قدنا‏ ‏قوي‏ ‏في‏ ‏حتة‏ ‏اننا‏ ‏نبتكر‏ ‏شيء‏ ‏علمي‏ ‏ولذلك‏ ‏احنا‏ ‏معتمدين‏ ‏علي‏ ‏الغرب‏ ‏وبنفرح‏ ‏قوي‏ ‏بأي‏ ‏بحث‏ ‏علمي‏ ‏بيحصل‏ ‏عندنا‏ ‏وهو‏ ‏نادر‏ ‏ولذلك‏ ‏فاحنا‏ ‏طبيعتنا‏ ‏مش‏ ‏طبيعة‏ ‏خيال‏ ‏علمي‏ ‏وإنما‏ ‏طبيعة‏ ‏رومانسية‏ ‏عاطفية‏ ‏اكثر‏.‏

‏انك‏ ‏تكون‏ ‏غبيا‏ ‏شيء‏ ‏جميل؟

‏ساعات‏ ‏الغباء‏ ‏بينفع‏ ‏ويطلعني‏ ‏من‏ ‏مواقف‏ ‏حرجة‏.‏

[b]‏جيمس‏ ‏بوند‏ ‏بيتصرف‏ ‏في‏ ‏كل‏ ‏حاجة؟‏ ‏نمس‏ ‏بوند‏ ‏لما‏ ‏يتزنق‏ ‏ع‏ ‏المحور‏ ‏بيعمل‏ ‏إيه؟
    ‏بعيط‏ ‏وباشتكي‏ ‏لطوب‏ ‏الأرض‏ ‏وأكلم‏ ‏أبويا‏ ‏وعيالي‏ ‏واقولهم‏ ‏الشارع‏ ‏واقف‏ ‏ويخرب‏ ‏بيت‏ ‏كده‏ ‏ومش‏ ‏عارف‏ ‏اشتغل‏ ‏لأني‏ ‏لو‏ ‏قعدت‏ ‏ساكت‏ ‏كده‏ ‏هتنقط‏ ‏ولو‏ ‏مافضفضتش‏ ‏هاموت‏ ‏لأن‏ ‏دي‏ ‏أكبر‏ ‏شكوي‏ ‏بالنسبة‏ ‏لي‏.. ‏المحور‏ ‏والمنيب‏ ‏والرماية‏..‏

[b]‏ماذا‏ ‏تفعل‏ ‏لو‏ ‏ضاربت‏ ‏في‏ ‏البورصة‏ ‏وفجأة‏ ‏زادت‏ ‏فلوسك‏ ‏الضعف

‏أنا‏ ‏جربت‏ ‏والاربع‏ ‏اضعاف‏ ‏راحوا‏.. ‏فاول‏ ‏ما‏ ‏طلعت‏ ‏البورصة‏ ‏كانت‏ ‏موضة‏ ‏وكنت‏ ‏محوش‏ 60 ‏الف‏ ‏جنيه‏ ‏وحطتها‏ ‏في‏ ‏البورصة‏ ‏ورجعوا‏ ‏لي‏ 21 ‏ألف‏ ‏جنيه‏ ‏وبعد‏ ‏ما‏ ‏بعت‏ ‏بخسارة‏ ‏رجعت‏ ‏البورصة‏ ‏ارتفعت‏ ‏وساعتها‏ ‏قلت‏ ‏ربنا‏ ‏يعوض‏ ‏علي‏ ‏وربنا‏ ‏مش‏ ‏عايزني‏ ‏اشتغل‏ ‏في‏ ‏البورصة‏.‏

[b]‏جيمس‏ ‏ماسون‏ ‏هو‏ ‏أول‏ ‏ممثل‏ ‏عرض‏ ‏عليه‏ ‏اداء‏ ‏شخصية‏ ‏جيمس‏ ‏بوند‏ ‏ولكنه‏ ‏رفضها‏ ‏وصرح‏ ‏بأنه‏ ‏ندم‏ ‏علي‏ ‏ذلك‏ ‏ندما‏ ‏شديدا‏.. ‏هل‏ ‏يوجد‏ ‏دور‏ ‏عرض‏ ‏عليك‏ ‏ورفضته‏ ‏ثم‏ ‏ندمت‏ ‏علي‏ ‏قرارك؟

‏أنا‏ ‏عمري‏ ‏ماندمت‏ ‏فأنا‏ ‏بقول‏ ‏ان‏ ‏الذي‏ ‏اعتذرت‏ ‏عنه‏ ‏ماليش‏ ‏نصيب‏ ‏فيه‏ ‏بس‏ ‏التردد‏ ‏اللي‏ ‏أنا‏ ‏فيه‏ ‏نتيجة‏ ‏إني‏ ‏موجود‏ ‏في‏ ‏نقطة‏ ‏وخايف‏ ‏ارجع‏.. ‏وكل‏ ‏دور‏ ‏بعمله‏ ‏فيه‏ ‏مغامرة‏ ‏لاني‏ ‏شايف‏ ‏ان‏ ‏السينما‏ ‏رد‏ ‏فعلها‏ ‏مابيبانش‏ ‏إلا‏ ‏لما‏ ‏الجمهور‏ ‏يحضر‏ ‏الفيلم‏.‏

‏لو‏ ‏صورت‏ ‏مشهدا‏ ‏صعبا‏ ‏جدا‏ ‏وبعد‏ ‏ذلك‏ ‏فوجئت‏ ‏ان‏ ‏الكاميرا‏ ‏لم‏ ‏تصور‏ ‏شيئا‏ ‏ماذا‏ ‏ستفعل؟

‏حدث‏ ‏هذا‏ ‏بالفعل‏ ‏ونسيوا‏ ‏فعلا‏ ‏يدوروا‏ ‏الكاميرا‏ ‏وكان‏ ‏في‏ ‏فيلم‏ ‏عايز‏ ‏حقي‏ ‏وكان‏ ‏في‏ ‏مونولوج‏ ‏بقوله‏ ‏في‏ ‏المحكمة‏ ‏وبعد‏ ‏ماقلته‏ ‏وخلصت‏ ‏منه‏ ‏قالوا‏ ‏لي‏ ‏متسجلش‏ ‏وزعلت‏ ‏واضايقت‏.. ‏أيضا‏ ‏حدث‏ ‏معي‏ ‏الافظع‏ ‏وكان‏ ‏في‏ ‏مشاهد‏ ‏المناظرة‏ ‏بيني‏ ‏وبين‏ ‏كمال‏ ‏الشناوي‏ ‏في‏ ‏ظاظا‏ ‏فالمشاهد‏ ‏اتحرقت‏ ‏في‏ ‏المعمل‏ ‏وعدناها‏ ‏تاني‏.‏

cyclops Mad Very Happy Surprised Laughing
    سندريلا الشرق
    سندريلا الشرق
    عضو جامد جدا
    عضو جامد جدا

انثى
    العمل/الترفيه : طالبة
    المزاج : رايق ع الآخر
    نبذه مختصره عن العضو المسجل : إنسانة بسيطة جدااااااا
    البلد :: : من ام الدنيا
    علم دولتك : العميل‏ ‏هاني‏ ‏رمزي‏ Female58

العميل‏ ‏هاني‏ ‏رمزي‏ Empty رد: العميل‏ ‏هاني‏ ‏رمزي‏